Jak wstawić asynchroniczny kod Google Analytics do strony z Thesis

przez Thesmania w dniu 7 lipca 2012

w Poradniki, Video

Jak wstawić asynchroniczny kod Google Analytics do Thesis

Od grudnia 2009 r. Google zastąpił uprzednio funkcjonujący kod Analytics do zbierania danych statystycznych o użytkownikach naszej strony, nową wersją skryptu, tzw. asynchroniczną. Kod ten lepiej funkcjonuje, zaś jego główną zaletą jest to, że uaktywnia się i zbiera niezbędne informacje nawet wówczas, gdy dana strona nie zdażyła się w całości załadować, zanim jej użytkownik postanowił ją opuścić.

Wytyczne Google
Wraz ze zmianą kodu, zmieniły się również wytyczne Google w zakresie tego, gdzie najlepiej na danej stronie umieścić wygenerowany kod śledzący. Wcześniej najlepszym miejscem była sekcja footer – stopka strony. Obecnie najlepszym miejscem dla najbardziej zoptymalizowanego działania kodu jest umieszczenie go w sekcji head, czyli głowy strony.

Jak to zrobić
Można to zrobić ręcznie, bądź za pomocą wtyczki.

Jednak posiadając stronę internetową czy bloga zbudowane w oparciu o framework Thesis nie trzeba stosować żadnych wtyczek, ani szukać odpowiedniego miejsca, gdzie na naszej stronie stronie dodać kod Google Analytics. Thesis bardzo ten proces ułatwia.

Na poniższym filmie zobaczysz, jak szybko, łatwo i prawidłowo umieścić kod Google Analytics na własnej stronie.

Justyna Bizdra marketing w internecie

O autorze: Justyna Bizdra zajmuje się marketingiem w internecie. Buduje profesjonalne strony i blogi w oparciu o Wordpress oraz pomaga firmom w dotarciu do znacznie większej ilości klientów z wykorzystaniem Internetu

Przeczytaj więcej wartościowych artykułów na temat marketingu z Wordpress, optymalizacji stron i biznesu w Internecie na blogu Justyny Marketing Internetowy Ujarzmiony

Znajdź Justynę na Google+

{ 0 odpowiedzi… dodaj teraz jeden komentarz }

Zostaw Komentarz

Poprzedni wpis:

Kolejny wpis: