Analiza konkurencji i słów kluczowych

Chcąc, aby twoja strona internetowa była odwiedzana przez dużą liczbę osób oraz, aby zwiększyć sprzedaż oferowanych produktów czy usług, ważnym jest zbadanie słów kluczowych istotnych dla danej niszy rynkowej oraz ich odpowiednie używanie na stronie internetowej.

W tym świetle nie jest wystarczające stwierdzenie czy ustalenie, że dana strona osiągnęła wysokie pozycje w w wyszukiwarkach internetowych w odniesieniu do słów kluczowych, które administrator danej strony internetowej uznał za istotne.

Najważniejszym jest zbadanie i wybranie tych słów kluczowych, które są używane przez dużą liczbę internautów w odniesieniu do danej niszy rynkowej oraz w odniesieniu do których nie ma zbyt dużej konkurencji wśród innych stron internetowych.

Nasza oferta obejmuje:

  • gruntowne zbadanie danej niszy i wybranie najlepszych słów kluczowych (10, bądź 20, 30 czy 40),
     
  • analizę głównych konkurujących stron internetowych,
     
  • przedstawienie profesjonalnego raportu z wynikami analiz.

Dodatkowe informacje

Jeżeli posiadasz już wybrane słowa kluczowe, ale potrzebujesz pomocy w tworzeniu treści z ich wykorzystaniem oraz publikowaniem napisanych artykułów, to przeczytaj, jak możemy ci w tym pomóc.

Kontakt

Skontaktuj się z nami, jeżeli masz pytania, bądź jesteś zainteresowany naszą ofertą.