Profesjonalny szablon sklepu internetowego z WordPress i Thesis

przez Thesmania w dniu 12 marca 2013

w Dodatki, Skórki na Bloga, Thesis 2.0

Clip Cart: sklep internetowy z WordPress i Thesis

Clip Cart szablon sklepowy z Thesis

WordPress.org zawsze był doskonałą platformą do blogowania. Ciągle udoskonalany uzyskał miano najlepszego systemu do blogowania pod względem: łatwości zarządzania, bezpieczeństwa i optymalizacji.

Z biegiem czasu WordPress stał się oprogramowaniem uniwersalnym. Z jego pomocą można obecnie budować:

  • strony opierające się na członkowstwie
  • strony biznesowe z portfolio
  • galerie zdjęć
  • sklpey internetowe
  • fora internetowe
  • i inne.

Jak zbudować sklep internetowy z WordPress i Thesis

Najszybszym i kosztowo efektywnym sposobem zbudowania takiego sklepu jest skorzystanie z jednego z szablonów sklepów internetowych. Do wyboru jest bardzo dużo szablonów.

W przypadku wyboru frameworku Thesis polecamy szablon Clip Cart.

Clip Cart

Clip Cart to profesjonalny odpłatny szablon i jednocześnie skórka Thesis, która współpracuje zarówno z Thesis 1.8.5, jak i Thesis 2.0. Clip Cart jest łatwy do zainstalowania i konfiguracji.

Clip Cart: sklep internetowy z WordPress i Thesis

Strona produktu Clip Cart

Oto najważniejsze cechy Clip Cart:

  • responsywność (automatyczne dostosowywanie się do rozdzielczości danego ekranu)
  • kilka różnych designów do wyboru
  • wbudowane narzędzie do dodatkowej stylizacji szablonu
  • integracja z nieodpłatną wtyczką Woocommerce
  • integracja z Cart66 Lite i Pro
  • gotowa strona landing page
  • stylizowane widgety
  • łatwy do konfiguracji slider.

Dodatkowo dzięki użyciu Thesis, możesz dokonać każdej zmiany w szablonie, otrzymując w ten sposób sklep internetowy spełniający twoje wszystkie wymagania w zakresie jego wyglądu.

Musisz mieć Thesis Thesis, aby skorzystać z omawianej skórki.

 

Inne podobne wpisy:

Justyna Bizdra marketing w internecie

O autorze: Justyna Bizdra zajmuje się marketingiem w internecie. Buduje profesjonalne strony i blogi w oparciu o Wordpress oraz pomaga firmom w dotarciu do znacznie większej ilości klientów z wykorzystaniem Internetu

Przeczytaj więcej wartościowych artykułów na temat marketingu z Wordpress, optymalizacji stron i biznesu w Internecie na blogu Justyny Marketing Internetowy Ujarzmiony

Znajdź Justynę na Google+

{ 4 odpowiedzi… przeczytaj je poniżejdodaj jeden komentarz }

Ziemowit Marzec 26, 2013 o 9:40 pm

Jak wygląda sprawa z wprowadzaniem produktów na stronę i całym mechanizmem rozliczeniowym i płatnościami? Masz jakieś informacje z pierwszej ręki?:)

Odpowiedz

Justyna Bizdra Marzec 28, 2013 o 10:23 am

@ Ziemowit,

– wprowadzanie produktów odbywa się podobnie do dodawania wpisów, również masz do dyspozycji standartowy panel edycji plus poniżej dodatkowy panel do dodania różnych dodatkowych informacji o produkcie: cena, waga, warianty, promocja, dostępny w magazynie, itd,
– standartowo wbudowane są płatności: PayPal, kartami kredytowymi, przelew na konto bankowe, płatność przy odbiorze. Można dodać płatności poprzez Przelewy24 czy Payu poprzez dodanie rozszerzenia,
– mechanizm rozliczeniowy, nie wiem dokładnie o, co pytasz, ale w zależności od skonfigurowania sklepu, będzie on doliczał podatek VAT, oraz koszty przesyłki, sumował koszyk, stosował kupony, itp.

Odpowiedz

Agnieszka Odorowicz Czerwiec 9, 2014 o 2:24 pm

W przypadku dużej liczby produktów nie będzie taki sklep chodził przypadkiem za wolno?

Odpowiedz

Bartek Sierpień 5, 2014 o 11:10 am

Witam, duży wpływ na prędkość ma hosting i szablon. Sklep pod adresem soulbrother.com ma w swojej ofercie ładnych kilka tysięcy produktów, a strona wg GTmetrix.com ma wynik 89%. To ja na hostingu Home na swoim blogu wyciągam marne 60%
Jak sklep nie będzie zawierał „wodotrysków”, zbędnych sliderów itp. – będzie chodził szybko!

Pozdrawiam
Bartek

Odpowiedz

Zostaw Komentarz

Poprzedni wpis:

Kolejny wpis: